За да улесним вашето пазаруване, изготвихме списък с най-често задавани от потребителите въпроси при избор и поръчки на продукти от онлайн магазин BGMUSICSHOP
1. Как да направя поръчка?
Тук можете да получите повече информация: Как да поръчам?

2. Мога ли да направя поръчка без регистрация?
Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта BGMUSICSHOP. Регистрираният профил дава възможност за проследяване на историята на направените поръчки.

3. Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
Поръчките се обработват и изпращат чрез куриер в рамките на 1-3 работни дни. Срокът на доставка се удължава съответно с броя на почивните дни при поръчки в петък, събота, неделя и по време на официални празници.
За поръчки с избрано плащане по банков превод или плащане с дебитна/кредитна карта срокът на доставка започва да тече след потвърдено плащане на поръчката.
Доставки не се извършват в неделя както и на официални празници.

4. Как да върна продукт?
Продукти закупени от BGMUSICSHOP, могат да бъдат върнати в 14 (четиринадесет) дневен срок от датата на получаването.
Продуктът следва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 57, т. 9 от ЗЗП.
Правото на отказ от договор се заявява с попълване и изпращане на стандартен формуляр.

5. Срок за възстановяване на сумата за върнат продукт?
Сумата се възстановява от BGMUSICSHOP в срок до 14 дни от уведомяването за отказа, а когато стоката се връща от потребителя или куриер – в срок до датата, на която последният е върнал съответния продукт или от датата на предоставяне на безспорно доказателство за връщането на продукта от страна на потребителя, който от двата момента настъпи по-рано.
.

7. Как да използвам ваучери за подарък/талони за отстъпка?
След като добавите продукта в “Кошницата”, запишете кода в полето “Кодове за отстъпка” и натиснете “Използвай талона”. Веднага след това отстъпката ще се отрази в поръчката Ви.

8. Доставяте ли продукти в чужбина?
Възможна е доставка до всяка точка на света, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държавата.

9. Мога ли да направя промени по поръчката си?
След като сте изпратили Вашата заявка тя се приема автоматично. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас най-късно до 3 часа след изпращането на заявката на телефон: 02 920 03 13 или чрез e-mail: info@bgmusicshop.bg

Back to Top